maandag 17 maart 2014

Ik ben er weer.......

Pffff wat is het lang stil geweest van mijn kant.Februari is voorbij gegaan zonder blogberichtje en ook maart is alweer over de helft.Dat het hier stil was betekent niet dat ik stilgezeten heb.Integendeel! Zo deed ik begin februari mee met een swap georganiseerd door de Nederlandse Swappers en ik werd gekoppeld aan Vera


Voor haar maakte ik voor het thema februari dit winterse vierluikje.




De voorkant van het kaartje.






Het kaartje open




Detailfoto.


Voor het thema roos heb ik het volgende gemaakt.




Gestanste en met een roos geborduurde labels en losse gestanste rozen verpakt in een rozen envelopje.

Voor het thema Hart heb ik dit gedaan;




Helaas had ik niet veel tijd om dit leuker te verpakken.....het moest uiterlijk 10 februari op de post om voor 14 februari binnen te zijn.En al het borduurwerk kost veel tijd.....

Voor het laatste item Wol ben ik gaan haken een hartjesslinger.





Vera vond het erg leuk.Voor wat zij aan mij stuurde verwijs ik naar haar blog want ze heeft het zelf prachtig in beeld gebracht.

Nog meer Valentijnspost stuurde ik naar een postcrosser in Nederland.



Toen kwam mijn verjaardag inzicht en ontving ik leuke post via postcrossing maar dat komt in een ander blogje deze week.

1 opmerking: