woensdag 7 mei 2014

Flessenhanger

Vandaag heb ik deze hanger afgemaakt zodat ik hem morgen cadeau kan doen aan een goede vriendin.
De mal is van Dutch doobadoo.Op creme papier de kaart getekend en bekleed met papier wat ik op een beurs heb gekocht.Diverse Joy mallen gebruikt waaronder ook een "oudje" de borduurmal van het paspopje.Maar voordat ik die ging embossen ect.heb ik papier bewerkt met mijn inkt om een vintage look te krijgen.....net als voor de postcard.
Het plaatje is van Hobbyvoordelig










Lekkere mini's in de fles gestopt.Weer eens wat anders dan een bos bloemen.....


Even wat detailfoto's.











Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van De Creatieve Zebra                                     
  Maak wat anders da een kaart bijvoorbeeld een doosje,chocolaeverpakking ect.Ik denk dat ik met  deze  flessenhanger aan de eis voldoe.                                                                                            


1 opmerking:

  1. Wat een super gave creatie is dit geworden. Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen